Mokymo turinys
Laivo vairavimas ir komandų vykdymas anglų bei nacionaline kalba
Pereiti iš automatinio į rankinį vairo valdymą („NFU“, „Hand“, „Auto“ režimai)
Stebėjimas regėjimu ir klausa dieną ir naktį, signalinių vėliavų ir šviesos signalų atpažinimas
Budėjimo prie vairo stebėjimo, keitimo, perdavimo ir saugaus budėjimo procedūros
Modeliai ir laivų tipai
Aktyvus modelis: naftos tanklaivis (>4100 grt)
Tiksliniai modeliai: tanklaivis, bendrų krovinių laivas, mažos valtys (kateris, pramoginė valtis), pakrančių apsaugos laivas, greita gelbėjimo valtis (FRB), gelbėjimo plaustas
Pratybų zonos
Atvira jūra
Atviro vandenyno zona su sala
Priėjimas iš jūros į uostą
Konfigūracija ir valdymas
Instruktoriaus darbo vieta
Užduočių pasirinkimas ir pradinės aplinkos parametrų nustatymas (navigacijos zona, meteorologinės sąlygos, paros laikas, tikslinių laivų trajektorijos, navigacijos ženklai, avarinės situacijos, dreifas)
Naujų taikinių pridėjimas
Nelaimingų situacijų generavimas: kompaso gedimai, gaisro signalai, vairo sistemos sutrikimai ir kt.
Virtualus studentų veiksmų stebėjimas
Pratybų įrašymas aptarimams
Studento darbo vieta – dvi konfigūracijos
Bazinis variantas – vairavimo stendas su įmontuotu vairu, automatinio vairavimo pultu, jutiklių panelėmis, trijų LCD ekranų vaizdo sistema
Kompaktiškas variantas – valdymas joystick’u ir pele, automatinio vairavimo pultas, vaizdo rodymas viename ar dviejuose monitoriuose
Studentas gali:
Valdyti laivą vairu arba joystick’u
Naudoti autopilotą („NFU“, „Hand“, „Auto“ režimai)
Aktyvuoti signalus, valdyti variklio paleidimą, simuliuoti avarines situacijas
Dokumentacija
Pridedama techninė ir eksploatacinė dokumentacija, mokymo ir praktinių užduočių gairės.
Atitiktis reglamentams
STCW konvencijos II/4 reglamentas
STCW kodeksas, A-II/4, lentelė A-II/4
Patvirtinta pagal JAV pakrančių apsaugos RFPNW kompetencijų vertinimo reikalavimus
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.