Treniruoklio integravimas į mokymo procesą užtikrina mokymo centro atitiktį naujausiam 2024 m. IMO Modelinio kurso 1.23 leidimui. Nauja redakcija pabrėžia praktinių užsiėmimų svarbą, tačiau leidžia dalį pratybų – paleidimą, iškėlimą, valdymą sudėtingomis sąlygomis (įskaitant naktį, audras, apledėjusius vandenis) – atlikti naudojant simuliaciją. Įgulos supažindinimas su įranga ir jūrinės navigacijos įgūdžių lavinimas turi būti vykdomi realioje, LSA kodeksą atitinkančioje gelbėjimosi valtyje.
Standartai ir taikymas
Priskiriamas A klasei pagal modelinį kursą ir atitinka DNV standartą. Treniruoklis taip pat tinkamas OPITO „Offshore Lifeboat Coxswain Training“ mokymams.
Lavėjami įgūdžiai
- Įlaipinimas į gelbėjimosi valtį
- Laisvo kritimo paleidimas
- Laivo šono atlaisvinimas
- Valties valdymas įvairiomis oro sąlygomis, įskaitant audras ir naktį
- Sąmoningas krantavimas ant neįrengtos pakrantės
Struktūra
- Trapų ir įlaipinimo stotis
- LSA kodeksą atitinkantis laisvo kritimo gelbėjimosi valties modelis
- 6 laisvės laipsnių dinaminė platforma
- Kompiuterinė įranga
- Vaizdo stebėjimo sistema
- Simuliatoriaus veikimą užtikrinanti programinė įranga
Lifeboat modelis
Modelis pagamintas iš realios ugniai atsparios laisvo kritimo gelbėjimosi valties dalies (nukirstu laivapriekio segmentu), talpinantis vairininką ir 4 įgulos narius. Salone įrengtos sėdynės su saugos diržais, vairas, variklio valdymo skydas, atpalaidavimo įtaisai (pagrindinis ir avarinis), apšvietimo valdikliai. Kliento pageidavimu ant korpuso gali būti uždėtas laivo ar organizacijos pavadinimas, uostas ir logotipas.
Dinaminė platforma
Skirta iki 5 asmenų įgulos valties modeliui montuoti. Atkuria realius laivo judesius, laisvo kritimo paleidimą, refloating procesą ir valties elgseną esant ramiam ar audringam jūros paviršiui.
Vaizdo sistema
Įrengta CCTV sistema su vaizdo perdavimu instruktoriaus darbo vietai bei galimybe įrašyti ir archyvuoti pratybų eigą.
Programinė įranga
- Instruktoriaus: navigacijos zonos pasirinkimas, bangų aukščio, matomumo, paros laiko, dreifo nustatymai, vaizdo ir garso stebėjimas, įrašymas, avarinis pratybų sustabdymas ir simuliatoriaus grąžinimas į pradinę būseną.
- Studento: variklio paleidimas, paleidimo įrenginio naudojimas (pagrindinis ir avarinis), laivo šono atlaisvinimas, valdymas įvairiomis oro sąlygomis, krantavimas, paviršiaus situacijos atvaizdavimas.
- Dinaminės platformos valdymo modulis
- Valdymo komandų apdorojimo modulis (variklio valdymo pultas, akceleratorius, vairas, atpalaidavimo įtaisai, apšvietimo valdymas)
Navigacijos zonos
- Atvira jūra
- Pakrantės ruožas krantavimo pratyboms
Eksploatacijos sąlygos
- Patalpos: šildomos, sausos, apšviestos; vieta modeliui su platforma ir trapu – ne mažiau kaip 9 × 9 × 5 m; instruktoriaus darbo vietai – 2 × 2 m; atskira patalpa hidraulinės alyvos stočiai – 2 × 2 m.
- Elektros tiekimas: trijų fazių, galia ≥ 10 kW
- Grindų apkrova: ≥ 2 t/m²
- Temperatūra: ≥ +10 °C, drėgmė ≤ 70 %
- Tiekimo ir ištraukimo ventiliacija
Papildomos galimybės
Treniruoklis gali būti tiekiamas su e-mokymosi moduliais teoriniam mokymui, multimedijos praktikos programomis ir žinių tikrinimo įrankiais.
Konfigūracijos
- Pilnos misijos, ant dinaminės platformos, A klasė
- Pilnos misijos, be dinaminės platformos, A klasė
- Supaprastinta kabina su tikrais valdymo organais, B klasė
- Kompiuterinė versija su pseudo-realiais valdymo organais, C klasė
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.