Šis mokymo įrenginys yra tikras, visiškai veikiantis split tipo oro kondicionierius, skirtas išsamiems kambario oro kondicionavimo technologijų mokymams. Sistema susideda iš atskirų vidaus ir išorės modulių, turi aušinimo (2,9 kW) ir šildymo (2,8 kW) režimus, aiškiai pažymėtus komponentus ir integruotą matavimo technologiją, skirtą praktiniams mokymams.
Įrenginys sumontuotas ant tvirto aliuminio rėmo (40×80 mm ir 40×40 mm profiliai) ir turi patvarų, sandarų daugiasluoksnį skydą su skaitmeniniu spausdinimu, kuriame pateikta visa sistemos schema. Keletas analoginių ir skaitmeninių matavimo prietaisų stebi pagrindinius parametrus, pvz., slėgį ir temperatūrą. Integruoti stikliniai langeliai leidžia vizualiai patikrinti šaldymo agentą (skystą/dujinį), o šviesos diodų indikatoriai rodo esamą darbo režimą.
Šis modelis idealiai tinka praktiniam mokymui šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemų aptarnavimo, paleidimo, techninės priežiūros ir diagnostikos srityse.
Techniniai duomenys:
- Matmenys: apie 1000 × 1900 × 800 mm (P × A × G)
- Maitinimo šaltinis: 230 V
- Aušinimo/šildymo galia: 2,9 kW / 2,8 kW
- Komponentai:
- Visiškai funkcionalus split tipo oro kondicionavimo sistema
- Skaitmeniniai ir analoginiai temperatūros ir slėgio rodmenys
- Žiūrėjimo stiklai, skirti stebėti šaldymo agento būklę
- LED indikatoriai, rodantys šildymo/šaldymo režimus
- Uždaromas daugiasluoksnis priekinis skydelis su atspausdintu sistemos išdėstymu
- Aliuminio rėmo konstrukcija
- Elektros spintelė su likutinės srovės išjungikliu (RCD) ir avarinio išjungimo jungikliu
Mokymosi tikslai ir taikymas:
Šis mokymo modelis suteikia mokiniams išsamią informaciją apie split tipo oro kondicionavimo sistemų veikimą ir techninę priežiūrą. Taikymo sritys:
- Šaldymo agento kontūro vizualizavimas ir supratimas
- Funkcinių bandymų atlikimas ir paleidimas
- Slėgio ir temperatūros matavimo pratimai
- Aptarnavimo ir priežiūros operacijų atlikimas realiomis sąlygomis
- Sistemos veikimo šildymo ir vėsinimo režimuose supratimas
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.